Ochelarii Master Image 3D, noutatea anului 2015 in T IMAX

Ochelarii Master Image 3D, noutatea anului 2015 in T IMAX

 

Bucuresti, 8 Iulie 2015. Din aceasta luna sistemul digital Master Image 3D este disponibil la IMAX Cinema City. Tehnologia Master Image ofera o experienta cinematografica completa care combina calitatea superioara a imaginii cu cea mai mare luminozitate redata pe ecrane.

Utilizatorul poate sa vizualizeze continut 3D în salile Cinema City prin intermediul ochelarilor, care vor putea fi achizitionati la un cost de 4 lei, putand fi refolositi de un numar nelimitat de utilizari. La un calcul simplu, reiese ca dupa primele 3 vizionari ale unui film 3D în IMAX, clientul va economisi cate 4 lei la fiecare vizionare.

Ochelarii sunt disponibili pentru copii si adulti,  fiind comozi si usor de manevrat si sunt comercializati în ambalaj individual. Lentilele ochelarilor sunt circular-polarizate, optimizate pentru sistemul de proiectie Master Image, iar greutatea redusa îi face usor de purtat chiar si pentru filmele care depasesc intervalul de trei ore. Produsul, sub licenta IMAX International va înlocui vechii ochelari Dolby. Sistemul digital Master Image 3D combina calitatea superioara a imaginii cu cea mai mare luminozitate redata pe ecran din industrie.

T Imax

Mai mult, pretul biletelor a scazut cu 1 leu pentru filmele IMAX 3D, indiferent de categoria de pret: 20, 5 lei pentru copii, 22 lei pentru elevi, studenti si persoane cu handicap, 27 de lei pentru adulti, 22,5 lei pentru pensionari de luni pana joi, înainte de ora 17.00, iar dupa aceasta ora biletele costa 20,5 lei pentru copii, 24,5 lei pentru elevi, studenti si persoane cu handicap, iar pentru adulti este de 28,5 lei. De vineri pana duminica, înainte de ora 17.00, costul este de 20,5 lei pentru copii, 22,5 lei pentru elevi, studenti si persoane cu handicap, iar pentru adulti este de 32,5 lei, dupa ora 17.00 pretul urcand la 20,5 lei pentru copii, 24,5 lei pentru elevi, studenti si persoane cu handicap, iar 34 lei pentru adulti. Costul pentru grupuri este de 19, 5 lei.

Preturile biletelor pentru documentarele 3D sunt de 17 lei pentru copii si adulti, înainte de ora 17.00, iar dupa aceasta ora preturile biletelor sunt de 17 lei pentru copii si 19 lei pentru adulti. De vineri pana duminica, înainte de ora 17.00 preturile biletelor sunt de 17 lei pentru copii si 23 de lei pentru adulti, dupa aceasta ora, preturile biletelor sunt de 17 lei pentru copii si 24 lei pentru adulti. Pentru grupuri de pana la 50 de persoane pretul este de 14 lei, iar pentru grupuri care depasesc 50 de persoane pretul este de 13 lei. Biletele pot fi cumparate de la casa de bilete, complet digitalizata, si online pe www.cinemacity.ro.

Terminator Genisys POSTER

Zilele acestea, la IMAX Cinema City ruleaza filmul Terminator: Genisys, urmand ca în perioada verii sa se lanseze titluri mari precum Ant-Man ( 17/07/2015), Mission: Imposssible – Rogue nation IMAX (31/07/2015) sau The Man from U.N.C.L.E. IMAX (21/08/2015).

Despre Cinema City

Cinema City este cel mai mare operator de cinematografe din Romania si face parte din Cineworld Group, al doilea mare lant de cinematografe din Europa. Compania are multiplexuri în 13 orase din tara: Bucuresti, Arad, Bacau, Baia Mare, Braila, Cluj, Constanta, Iasi, Ploiesti, Pitesti, Targu Jiu, Targu Mures si Timisoara. In total, Cinema City opereaza 18 multiplexuri, cu 168 de sali si 32.449 de locuri.

Cineworld Group este prezent în  9 tari, detinand  205 multiplexuri cu 1.890 sali, dintre care 23 IMAX si 9 sali 4DX. Primul cinematograf al companiei a fost deschis in 1930 în Haifa, Israel, compania extinzandu-se în Europa Centrala, in 1997, si intrand în Romania în 2007.

Comunicatul de presa despre Ochelarii Master Image 3D este venit de la CinemaCity Romania, carora le multumesc pentru clarificari. Salutari CINEMILE tuturor!

2 thoughts on “Ochelarii Master Image 3D, noutatea anului 2015 in T IMAX”

  1. Pingback: IMAX | CinEmil

RaspundE-MI-L

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.